Meny Lukk

Påskekonkurranse

Oltedal Fotballklubb inviterer til årets uhøytidelige påskequiz!

Skriv inn dine svar i kommentarfeltet og være med i trekningen av ett Oltedal FK supporterskjerf og en OFK lue.
Vinnerne må hente sin gevinst i Buå på Oltedal Stadion. Husk å skrive ditt navn 🙂

1. Han var glad i nøtter på 80 og 90-tallet. Spesielt hver påske og jul. Hva het han?
  2. Oltedal Fotballklubb ble stiftet i 1932. Det er noe alle vet. Men når var OFKs beste sesong?
  3. NRK ønsket i 1989 å lære folk hvordan ferdes på fjellet i påsken. Hva het figuren som var hovedperson i kampanjen og hvem spilte han?
  4. Hvilken brus er «Sannsynligvis den eneste brusen som ikke hjelper på annet enn tørsten?
  5. Danmark er intet Mekka for fjellklatrere. Hva heter Danmarks høyeste naturlige punkt og hvor høyt er det?
  6. Appelsin er en viktig del av påsken. Men, hva betyr «appelsin»?
  7. Mange unge fotballspillere ønsker å bli god i å «skru» ballen. Hvem er det de ofte ønsker å «skru den som»?

1. Camilla Christiansen

1) Roald Øien
    2) 1939
    3) Severin Suveren spilt av Åsleik Engmark.
    4) Solo
    5) Møllehøj 170,86m
    6) kinesisk eple
    7) Beckham

2. Veronica Sørbø

1. Roald Øyen
    2. 1939
    3. Severin Suveren som ble spilt av Åsleik Engmark.
    4. Solo
    5. Møllehøj som er 170,86m
    6. Kinesisk eple
    7. David Beckham.

3. OFK

Da er Påskekonkurransen over for i år og ved hjelp av Tilfeldig nummergenerator – er følgende vinnere trukket:
    Ett råtøft skjerf er vunnet av: Veronica Sørbø
    En fabelaktig smart lue er vunnet av: Camilla Christiansen
    Det var fire deltakere, tre via kommentarfelt og en via PM.
    OFK gratulerer vinnerne 🙂
    Gevinster kan hentes i Buå!