Meny Lukk

Støtt Oltedal Flerbrukshall

Det går unna med byggingen av vår nye, flotte flerbrukshall! Denne kommer garantert til å bli bygdas nye møtested der vi kan trene, være sosial og rett og slett ha det hyggelig! Det er Oltedal Fotballklubb som står som eier av hallen, men fotballklubben er jo “bygda” og driftes av frivillige.

Det kommer et treningssenter i hallen som alle kan kjøpe medlemskap til (aldersgrense ennå ikke bestemt). For å slippe ta opp mer lån til moderne og trygt utstyr har vi igangsatt en spleis! Og denne helgen kan du støtte spleisen med så lite som 200 kroner (eller mer om du vil) og bli med Gunn Narten på Trenings Boot Camp! Denne passe for alle – utrent som trent, og det vil garantert bli kanonkjekt for alle som melder seg på!

Lørdag 23. september klokken 10:00 er tidspunkt!

Du kan melde deg på her!