Meny Lukk

Sesongstart

Nå er det ENDELIG sesongstart i norsk fotball igjen – og det gjelder selvfølgelig også for Oltedal Fotballklubb.
Oltedal/Dirdal G17 har startet 2. april med å møte Bogafjell 1 borte. Til tross for et svært amputert lag, der de sågar måtte ut å låne spillere fra G14, så klarte guttene å henge med i kampen. Bogafjell vant 4-2, men med tanke på omstendighetene så er det absolutt innafor!

I uke 15 er det to hjemmekamper på Oltedal stadion.
Tirsdag 9. april klokken 20:00 møter OFK G17 Riska. Det er forventet en forrykende kamp, så alle OFK-supportere bes kjenne sin besøkelsestid og møte opp på stadion!

Torsdag 11. april klokken 19:00 er det A-laget sin tur til å møte Riska. Også her ligger det an til et spennende oppgjør, så det oppfordres igjen til å stille på stadion med heiaropene klare!

Været er meldt “så der” begge dagene, med innslag av regn den 9. Men, om bygda igangsetter en kollektiv soldans, så kan det for hende at Yr´s spådommer blir gjort til skamme!

Uansett er Lima Rør Buå åpen og kampen blir vist direkte på storskjerm inne i foajeen! Vel møtt!

Møt en av våre sponsorer: